tisdag 28 december 2010

om mig.

5 sanningar om mig.
1. jag älskar mina vänner.
2. jag är i stallet minst 3 dagar i veckan.
3. jag har ingen pojkvän.
4. jag trivs inte i min klass
5. jag är mörkrädd.

5 personer jag verkligen älskar.
1. Felizia Brahm
2. Elin Arvidsson
3. Susanne Karlsson
3. Linnea Thuresson
5. Kerstin Klevsäter

5 saker jag gillar att göra.
1. vara i stallet (rida)
2. vara med kompisar
3. göra mig iordning
4. sitta vid data o lyssna på musik
5. shoppa

5 saker jag alltid gör på datan.
1. bloggar
2. läser bloggar.
3. facebook
4. spotify
5. bilddagboken

5 låtar jag gillar.
1. fån och med nu
2. all i need is you
3. dancing with tears in my eyes
4. samson
5. högt över ängarna

5 smink saker jag använder.
1. fondutaion (stv?)
2. puder
3. maskara
4. eyeliner (stv)
5. ögonskugga

5 saker jag gillar
1. ärliga människor.
2. mina vänner
3. mina djur.
4. vara ute
5. sitta vid datan.

5 saker jag ogillar.
1. folk som ljuger och går bakom ryggen
2. falska människor!
3. ormar.
4. min klass
5. vara ensam hemma en hel dag.


hahaha så nu vet ni lite mer om mig :)
pussokram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar