tisdag 29 november 2011

mina brudar(L)

 Charlotte, vart ska jag börja ?
Jag har aldrig och då menar jag aldrig träffat en som är mer fantastisk än dig!
Du finns verkligen alltid där. Du säger vad du tycker och tänker.
Jag har heller aldrig träffat någon som kämpar så mycket som du.
Du är en av dom mest perfekta människorna på hela denna jord!
Jag kan inte finna ord till vad du betyder, men när ja hittar dom lovar jag att säga till!
Jag älskar dig<3

 Sofia.. Min ''syster'', hon som tar en stor del av mitt hjärta!
Tänk att jag en gång.. för snart två år sedan verkligen kunde förlorat dig!
det är hemskt.. och jag kan inte mer än att tacka gud för att du fortfarande är kvar!
vad skulle jag göra utan dig?
du får mig att växa på ett sätt som ingen annan får! du får mig tänka på saker som jag inte skulle gjort annars.
du kämpar, dag och natt! och fortsätt med de, för du kommer en dag komma dit du vill! 
Jag älskar dig syster!<3

Anna, herregud, jag kan verkligen inte ha så kul med någon som jag har med dig!
Hahaha! vi skrattar åt.. ALLT?!
oj oj oj. vi har så många galna minnen ihop!
du har alltid varit en familjemedlem för mig.
jag har ju vuxit upp ihop med dig! du har lärt mig massor och du har lärt mig att livet är vad man gör det till!
kan inte vara ledsen en sekund när jag är med dig. 
bruden, Jag älskar dig, och glöm aldrig de! <3



Varför valde jag just dossa brudarna ?
Jo, för att dom står mig närmast! Dom glömmer mig aldrig.
Dom vet hur jag har det, jag kan säga allt till dom och vet att de inte går vidare. 
jag vet inte hur jag ska förklara. ¨
men dom är en stor del av mig! <3
såklart finns det fler. det finns många många fler. 
men dom är obeskrivliga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar