måndag 7 november 2011

HELGEN!

Min helg harvarit helt underbar!
I fredags va jag hos Zia på drinkkväll. Pappa körde mig till Charlotte så åkte jag med henne upp till Ed!:)
Varken jag eller Charlotte drack, men men;)
sen i Lördags så hjälpte ju jag och Charlotte till på ett kalas! och de va jätte kul! mycket roligare än jag föreställt mig faktiskt!:D diskade väl i alla fall minst 4 timmar ? haha :p sen va de ju baren som gällde. Men de Charlotte skötte den mest, så tog jag disken:)
Sen fram vid halv två någon så åkte vi, och då åkte vi till crusaders och träffade några. sen körde vi på dom.
och va inte hemma förens 5! haha
och igår vaknade jag 14;47 då pappa kom och frågade när jag skulle stå upp..
haha aja..

trött som fan idag i alla fall.. kunde inte somna igår. men klockan blev fram emot halv tre..
och upp halv sju! gött?!
dagen började åt helvete i skolan.
hur vore de om lärarna hade lite medkänskänsla någon gång.
ni måste faktiskt fatta att eleverna inte alltid mår så bra! (idioter)

har svenska nu. så ska skriva någon jävla sak. och vet inte vad jag ska skriva. så talaz..
hade!

livet är inte alltid så lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar