tisdag 15 november 2011

cha cha bloggeeen! :D

dagen har verkligen varit... BLÄ!
åkte hem med tidiga bussen. för kände mig febrig, och ont i huvudet, halsen osv..
så drog hem och då käkade jag och sen sov jag i typ 3 ½ timmar..
men det är bästa botemedlet när man är förkyld!

men det hände inget speciellt i skolan. hade spv första lektionen. så hade fick vi göra vad vi ville typ.
sen HK och så bakade vi ost kaka, den blev helt okej. sen en låång rast. sen hade jag so i ca 20 min.
sen hem!
efter de har jag, sovit, käkat och sätt på tv. och nu sitter jag här :)

i morgon har jag idrott på morgonen, sen har jag spv och då ska vi se på film! ;D
sen engelska en snabbis och sen ska alla kamratstödjare ha presentation för sjuorna!
awesome!

men nu ska jag snart duscha o läsa lite engelska! höres kanske innan jag ska sova?:)
puss på er<3

föresten! skit kul att det är så många som läser min blogg!!
blir bara fler o fler o fler!
ska länga lite bloggar någon dag också! :)

saknar mitt länga svarta hår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar