torsdag 17 november 2011

en knasig dag i skolan!

hej ! denna dagen har faktiskt varit nästan helt jätte bra! men bara nästan!
har vart ganska trött. men har faktiskt haft kul i skolan! :)
första lektionen hade vi spv. och då kollade vi klart på filmen:)
sen en timmas rast! päste bönn hört i fiket med lolisen<3
sen NO -.- ååååh blir så arg!!! hatar verkligen NO! men efter mitt pluggade ikväll så känns det genast bättre!
sen lunchs ! haha så himla roligt hade jag ! vatten krig med jonas! haha tänker inte gå in på detaljer. men blev genom blöt.. så fick byta tröja! och jävlar, den grabben vet inte vad som kommer hända en vacker dag! 
haha!! sen hade jag so, sen rast då jag fick mer vatten över mig!!! haha men kul va de faktiskt ;) förutom att jag ramla.
sen syslöjd! :D så nu är jag nästan klar med mitt täcke!! ;D

sen hem käkade och fixade för aron. och sen två timmar tbx har jag pluggat och snackat lite med jenny:)
nu ska jag sätta på mig en tjockis, sen päsa vid tv;n. måste käka nått. för har inte ätit något ordentligt idag... har inte blivit mätt iaf.. men det ordnar sig alltid!:)

hade toooppen bra så höres vi!
i morgon efter skolan ska jag til jenny! så vi höres kanske då!;)

kiiisss <3


min finaste kille<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar