torsdag 3 november 2011

de där med och blogga går bra känner jag!

..eller inte ? haha ;)
men jag har inte haft så mycket tid faktiskt.
men här kommer det lite om vad jag har gjort de senaste :)

Fredag; efter praktiken så körde Agneta hem mig, så jag va väl hemma runt halv 7 tror jag !:) och då tog jag det bara lugnt. kollade på tv och så :) va bra trött efter den veckan!

Lördag; gjorde inte så mycket om jag minns rätt.. minns inte helt.. men på kvällen åkte vi i alla fall hem till pappas jobb-kamrat, för han hade öppet hus för han fyllde några dagar senare. och ja, där träffade jag kevin, issa, TxT och martina! :) sen efter typ en timma så åkte vi igen och då drog vi till kungshamn och käkade kina mat !! asså ni fattar inte hur mycket jag älskar kina mat! så sjukt gott!
men ja, de va väl den dagen!

Söndag; gjorde ingenting.. låg i soffan hela dagen och mådde inte alls bra.. fyfan va dåligt jag mådde.. de va inte alls kul.. men piggnade på fram på kvällen när jag hade käkat tacos! och då va kusinerna här också :)
men den dagen slutade bra! :)

Måndag; stod upp runt 08 och tog ut Aron, och sedangjorde jag mig i ordning och så åkte jag mamma o anna  till nordby! mycket trevligt! :)
där blev det i alla falla, en ny jacka, två par skor, en bh, en tapet rulle, mascara osv :)
sen när jag kom hem så ja.. vad gjorde jag då.. öhhm.. JO! jag lagade mat med mamsen och sen gjorde jag inte så mycket mer än att ta in aron och så :)

Tisdag; stod upp tog ut aron, gjorde mig i ordning och åkte med mamma, mormor o morfar till orust för att hämta mammas bil hos min kusin :) sen åkte vi till lysekil och besiktiga den! och sen till dingle och fick i oss lite  mat och sen hem och fixade lite. sen åkte vi till fressland ( där mina kusiner bor) och där skulle vi hämta någon grej ? haha, emn jag stannade kvar och hjälpte camilla o laga stängslet till hästarna, för de hade de busiga fölet sabbat :p men det gick fort :) sen fixade vi stallet och sen körde camilla hem mig :)  och så sa hon att jag fick åka med dom till nordby på torsdag (imorgon) om jag inte hade något för mig. så ja.. jag ska till nordby i morgon också! :D hihi. men ska inte ha något speciellt.. lite underkläder och en topp. de är de tror jag ? thihih

Onsdag (idag);så tog jag ut hästen, och grejade massa ute. bland annat så städade jag kaninburarna.. shit va jobbigt de va.. saknar dom skit mycket! mina bebisar<3
sen så har jag lagat mat och sen nu ikväll så drog jag till buggen. men de va så sjukt tråkigt där idag! inga bullingar alls. de va jag, anna, camilla och niklas.. JIIIPPPI!!! not -.-
så jag, anna o camilla åkte hem igen, vid lite innan nio tror jag. sen har jag inte gjort något :)

och i morgon blir det då nordby! :D
men nu ska jag sova!

puss på er!

saknar mitt långa hår!
saknar mitt svarta hår!
saknar mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar