onsdag 9 november 2011

Lycklig cheeey!

Hej alla läsare! dagen har verkligen varit upp och ner!
den har varit jätte roligt. har varit på bra humör. men har varit jätte trött!
somnade på tredje lektionen då det var engelska. med andra ord va det ju en vääääldigt tråkigt lektion! haha
men sov i typ 20 min (a)
men aja. sen hade jag ju km-möte. (kamratstödjaremöte) där vi tog massa bra beslut! :D
men ja.
vet ni va!? :D
ni har säker sätt på facebook om de dära vargen? och jag mailade bilder till  en jakt  tidning, och han sa att han inte hade användning för dom. men i eftermiddags när jag va på väg hem från skolan. så fick jag ett mail, och då hade han redan använd den ena bilden i webbtidiningen, och så skulle han använda en bild till i nästa tidning!
och så fick jag pengar för de! fatta grymt ändå!
as glad blev jag! och massa pengar va det med (a) haha

men nu ska jag ta in aron, och sedan ska jag göra mig klar och åka o bugga.
puss på er, så höres vi kanske ikväll när jag kommit hem! :)


jag saknar dig så otroligt mycket..


VARGEN!;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar