lördag 19 november 2011

L Ö R D A G ! (L)

Cha cha bloggeeen!<3
Lördag idag ju! awesome! inte för att det händer något speciellt men.. 
Men idag har jag i alla fall varit inne i uddevalla! 
åkte med pg och jenny. för pgs syrra körde! :)
men så kollade vi på några gymnasium :) och jag tror jag vet!!
sen så käkade vi på donken och ja. vid typ halv tre eller nått åkte vi hem. och de va något av det bästa på länge! fyfan va ont i ryggen jag hade!! sen när jag kom hem däcka jag i soffan...
sen sa mamma till mig tror jag,, när dom åkte o bowla. haha jag fatta ingenting.. 
men har tagit in aron och gått med stellisen. och ja! sen har jag sätt på tv, o ja i vet!:)

men vet inte vad jag ska skriva. 
ska gå o lägga mig snart tror jag :p
men vi höres kanske i morgon!
pussen(L)

sommar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar