tisdag 8 november 2011

jag hatar att jag älskade dig..

Inge bra dag idag.
Jag önskar att jag låg kvar under täcketni morse.
Då va hela världen så bra. Inget fel.
Men de är som att vända på ett mynt.
På ena sidan är det skit bra och sen vänder man på myntet så blir allt jobbigt, tråkigt, plågsamt osv..
Så fort jag går in genom dörren i skola. Kommer det en stor klump i magen!
Jag har en liten klup i magen hela tiden. För jag vet att nästa dag ska jag tillbaka till skolan.
Men den stora hemska klumpen kommer när kg går in genom dörren i skolan.
Då är inget bra. Jag mår illa, blir trött, deppig, ja inget blir bra..
Jag har ingen ork, ingen lust, detfinns inte ens en gnista till att gå till skolan.
Om allt bara kunde blir som förr.
Eller att allt va över..

Lev livet. Du lever bara en gång.
Men de går ju inte när man ska plågas genom de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar