måndag 14 november 2011

detta gillar vi!! :D

mer o mer läsare får jag! bäst är ni! lär er kommentera lite bättre bara! ^^

men idag har det inte varit en bra dag. eller jo, fast nä eller.. både och!
vaknade med världen hals ont! (om man nu säger så)
men plågade mig upp ur sängen och fixade mig. gjorde mig honungs-vatten!
sen bussen och vidare till det vi älskar mest!... skolan! -.-
i skolan va det ganska chill faktiskt!
hade kamratstödjar sak hela eftermiddan! as kul hade vi!
men min hals blev inge bättre.. för shit av jag fick höjja rösten!
men men. nu är allt klart inför sjuorna på onsdag!:)

när jag kom hem så, ja. gjorde jag mig varma mackor, och sen tog jag in pollen. sen mot affären o handlade och sen har jag bara päst här hemma!:)

får se om det blir skolan i morgon.. mår jag som jag gör nu tänker jag inte ens resa mig ur sängen!
men får se i morgon!

men nu ska jag läsa massa bloggar.  och chatta med dom bästa på fb! :)
pussar<3

bjuder på den! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar