lördag 16 juli 2011

sommarlov ?

sommarloven blir kortare och kortare.
jag hade planerat denna sommaren så jävla bra! men ja, det va ju som att skriva på en lapp och spola ner i toaletten.. jag tänkte vara med massa kompisar. tror ni jag varit de ? nej.. jag har inte varit med någon. jag har varit med ''gänget'' en massa i sommar! men jag har inte varit med någon i min egen ålder typ.
och det gör så ont.. för jag vill..
jag hade tänkt att vara med den jag älskar mest på hela denna jord minst två till tre gånger i veckan. tror ni jag varit de ? NEJ! asså fuck detta sommarlov.. från och med nu ska jag ta vara på varenda jävla dag!
jag ska planera in i mista detalj.. okej, inte riktigt. men nästan.
till veckan ska jag åka till dofta. och vara med henne. för hon betyder allt för mig! och jag behöver henne. och är verkligen min ena halva. jag kan inte tänka mig ett liv utan henne. så nu jävlar ska jag vara med henne!
ska ringa bea på måndag och fråga om jag kan få ha dofta en hel dag. om hon inte behöver henne på lägret.
ska gå på promenad ner till vattnet så hon får bada. för det är det bästa hon vet!

det jag vill säga till er. ALLA mina vänner. är att jag älskar er. jag tänker på er varenda dag!
men om ca två veckor åker jag till dalarna. och är där i en vecka. skulle vilja stanna där hela mitt liv. för det är den bästa platsen på denna jord.
vill ta med mig någon. men vet inte vem. alla jobbar ju typ.. men får se.
hoppas bara att emma och olivia kommer. bästa tjejorna!<3 saknar dom så in i helvete :'(

och jag vill med till sunne.. men det är försent för att komma på det nu. får väl kanske bli med nästa år ist..
får se..
måste träffa zia någon dag. för hon åker på tisdag. och sen kommer hon inte hem på typ två veckor..
allt är upp och ner nu. känns som att jag inte hinner ett skit.. men jag gör ändå så gott jag kan.
jag mår inte så jävla bra nu heller. mår dåligt av att äta. och jag mår illa så fort jag tänker på mat.. men jag måste ju äta!? men jag mår så jävla dåligt..
aja, det ska väl lösa sig det med..

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar