söndag 3 juli 2011

bästa på länge !!

kvällen blev riktigt lyckad igår!
Zia kom och hämtade mig. så tog vi mammas bli ner till Grebbestad. där vi träffade alla underbara människor!!
gick in på Macri och va där typ hela kvällen. sen drog vi och käkade vit kvart över tio eller nått sånt.
sen drog vi till röda orm :)
haha och på Macri va det ju Mange som spelade!! haha, så jäkla grym är han!
och jag kände mig så utvald igår.. först stod han och tittade på mig jäte länge när han spelade. sen titta han på mig när han sjöng om någon. eller a ni fattar?! sen tog han mina solglasögon.. haha och sen smälde han till mig med gitarren i huvet.. fast det va ju inte meningen. men haha, fan va kul de va igår! helt sjukt!
tacka alla ni som gjorde min kväll! bäst är ni!! <3<3

sen drog jag med zia hem och sov där :) myyys
puss

bjuder på den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar