lördag 23 juli 2011

ont i ryggen efter att ha sovit på golvet i två nätter..

Igår åkte jag till grebbestad och käkade langos med mamma o pappa och en gammal granne. så hamnade vi på macri, och det seriöst sög där! det fanns ingen man kände och a.. mycket roligare när alla galningar är där! :)
haha. men tillslut kom jag hem iaf! så jag störtade rätt i säng, men kollade facebook och lite så.
så ringde martin kl 1. när jag nästan hade somnat. och han fråga om jag kunde laga mat åt honom? :s haha!
men jag kunde inte de... för jag skulle sova :D

Jag vaknade kl 11 men låg o päste i två timmar :) sen gjorde jag frukost och nu sitter jag och för över filmer från martins data :)
sen ska jag städa upp på hans gamla rum eftersom att jag sovit där i två nätter.
sen ska jag tvätta i packa o så :)
sen på måndag bär det av till dalarna med bästa martina! :D

nu ska jag gör något annat ;D
puss på er! <3

<3!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar