tisdag 5 juli 2011

äntligen!

inatt ska jag få sova i min säng :D älska!<3
varit en bra dag. har hjälpt zia i butiken och sen va vi och fiskade, men jag brodern och charlotte va kvar längst. för vi va ute i båten och där är det inga knott. vilket det fanns tusentals av inne vid land.. hatar dom!! :@
nu är jag trött som aset. så ska sova!! har inte sovit ordentligt på två nätter. för dom där jävla katterna! blir så trött på dom.. ska bara hoppas på att min mobil inte ringer till sig själv typ 50 ggr inatt som den brukar göra -.- hatar min mobil. 
men nu ska jag sova!
ensam hemma i morgon. 
blir det fint ska jag greja så mycket som möjligt ute och dra till stranden en stund tänkte jag. 
blir det regn ska jag städa typ överallt.. mina saker ligger över heeeeeela huset... har säkert minst 10 saker i varje rum som är mitt.. måste rensa kläder också. 
asså. jag hoppas faktiskt det blir regn. för då kan jag fixa på skrubben med. 
ska ställa klockan på halv elva i alla fall.  
och mina ögondroppar är slut -,- som kommer typ klia sönder mina ögon.. men jag får inte klia.. men damn va det kliar. helt sjukt.. 
aja. vi talas i morgon.

pusshej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar