måndag 11 juli 2011

Helgen!

har varit så sjukt jävla bra! så här ska alla helger vara! 
massa underbara vänner. det är ni som gör mig till den jag är! 

Fredag; jobbade 10;30-16;00
Anna smsade mig och frågade vad jag skulle göra på kvällen.
och jag skulle ju inte gör något :) så vi tänkte hitta på något! vi tänkte ta en tur till grebbestad, om charlotte och zia ville följa med! och först visste dom inte, sen skulle dom till strömstad och bla bla blaaa.. 
men då tänkte jag och anna se på film borta hos bror :)  men sen blev det inte så iaf, för då ville zia och charlotte med till grebbestad, så då åkte vi dit! trevligt värre! en kväll med underbara brudar! <3
så där käka vi langos och bara päste runt! jätte trevligt! tack för den kvällen brudar! 
träffade även grabbarna där nere. haha ja dom är ju som dom är. heeeeeelt galna! men dom är helt underbara!

Lördag; Jobbade 10;30-16;00
Inget va bestämt över huvudtaget. ville till Grebbestad där på kvällen. men visste inte hur jag skulle komma dit. och jag va på jätte dåligt humör. och blä.. men kusin sofie smsade mig i alla fall och frågae vad jag skulle göra. men jag sa att inget va bestämt. för jag kände på mig att det skulle blir grebbestad.  men hon ville att jag skulle komma bort till henne och åka båt och mysa! och det hade varit super trevligt! men jag ville inte bestämma något! men zia ringde så pratade vi jätte länge! det va sköt att få prata! 
men hon skulle ringa mig vid runt 5 när hon visste hur det skulle bli. för antingen skulle hon och charlotte se på film eller åka en sväng till grebbestad. 
och jag sa att jag ville åka med om dom skulle till grebbestad.
så lite eter fem ringde hon. och då hade dom bestämt sig för att åka ner till grebbestad. så då kom dom hem vid typ halv nio eller nått. vet inte alls. så drog vi till kicki först, där det va förfest. sen vid typ 10 halv 11 eller nått sånt va vi i grebbestad.  och vi drog till härtingen för zia och charlotte skulle äta. och vi saty väl där i typ 1½timma. så då gick jag, amanda och johan för jag och amanda blev rastlösa av att sitta där :p men zia och charlotte satt kvar där. och ja, dom satt väl där typ hela kvällen tror jag ? :p
iaf, så gick vi på bryggan, fast vi fastnade på torget för där träffade vi massa roliga och härliga människor. haha, super trevligt va det iaf. sen gick vi bort över mot bryggan. och då träffade vi några till. fast de va typ darslänningar och bullingar och ja, jätte blandat.. men då sprang jag och amanda där ifrån för amanda skulle på toa, så vi fick ju leta upp en :p  sen träffade vi broder och några till. så gick han med hos en stund. och så träffade jag FRIIIIDA! shit va glad jag blev! min älskade lilla frida :') puss på henne!<3
sen åkte vi typ hem. men först åkte vi och hämtade palm i tanum. för johan hade kört honom hem till jenny. och där va fanny, persson, jonathan och pg. men när palm kom ut i bilen tjötade han bara om att det va tråkigt och bla bla blaaa.. men först va det ett jävla köt på att åka dit och sen skulle han absolut ner till grebbe. men han fick allt stanna där han va och vänta på att vi skulle åka hem! 

Söndag; sov till 12! behövligt!
sen körde mamma ner mig till sundshult där mobro och sofie hämtade mig med båten! så åkte vi hem till deras strand och badade !! myspys! sen drog vi hem till dom och käka, sen åkte vi och fiskade! awesome!! 
de va typ de!

de va min helg! ganska rörigt inlägg, men aja! :D
hoppas ni haft det bra!
puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar