söndag 24 juli 2011

Fixar det sista!

Hej! Ja som ni vet åker jag till Dalarna i morgon. Någon gång på förmiddagen. Så ska se om jag kanske bloggar innan jag åker. Men jag tror inte de. Kanske bloggar i bilen på vägen upp. Men får se i morgon :)
Jag längtar som fan nu! Äntligen Dalarna! men kommer sakna alla här hemma. Alla goa människor.. :(
Men vafan har vi mobil till ? :)

nu ska jag gå ner och fixa lite chokladbolls grejs. sen ska jag kolla på tv i 5 min. sen blir det sängen.
upp kl halv 8 - 8 i morgon och fixa alt i minsta detalj. ska städa över rummet snabbt. för det är mycket roligare att komma hem till ett städat o fint rum :)
men ni får ha det så super duper bra!
och jag finns såkart på mobilen! :)
puss på er! <3

vart tog sommaren vägen ? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar