söndag 31 juli 2011

en jobbig stund..

~ jag får en obehaglig känsla i mig när du inte svarar ~


jag smsar o smsar, men får inget svar.
du är en av dom bästa vänner jag har. jag brukar inte umgås med dig på fritiden.
jag brukar aldrig vara med dig. men ändå betyder du så sjukt mycket för mig.
du skulle kunna vara min bästa vän. du skulle kunna vara vem som helst.
men en sak är säkert, och det är att jag inte vill förlora dig!
jag hatar dom dagar du jobbar så du är helt slut och inte ens orkar svara på smset jag skickar på kvällen.
jag är en person som drar mig till killar. jag är bättre kompis med dom än vad jag är med tjejer.
och om jag bara kunde få umgås med dig mer. du skulle kunna bli min absolut bästa vän!
jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig.
men jag vill inte göra det här.
och jag vill inte säga vem det är heller, men läser du detta, så vet du vem du är!
du är inte lika gammal som mig. men åldern, det är några siffror på ett pappaer..
visst blir det för stor skillnad så reagerar jag! det gör jag! men 3 år är inte mycket!!!
men jag älskar dig, även om jag inte känner dig till 100%
<3

~ jag vill bara att du ska förstå ~


du har fullt upp nu.. jag vet. du har varit borta i ca två veckor nu.
men det känns som om du glömmer mig.  du vet mycket väl vem du är.
du är som en syster för mig.
men när jag ringt dej så är det som att du inte ens vill ha kontakt med mig.
som du vill värka cool inför din syster.
det känns bara så. jag säger INTE att det är så.
men nu när du har varit borta så känns det så konstigt. du kommer hem i morgon, men jag kommer hem nästa vecka.
jag vill veta hur det ha gått för dej där du är nu. och bla bla blaa..
men jag hoppas du läser detta!
för du är som en syster för mig. du kan vara den jag irriterar mig på ibland. den som får mig bli sur eller den jag bara stör mig på! men du är min syster! systrar bråkar, systrar hatar varandra för en stund. men innerst inne så älskar dom varandra!
och du är något av det bästa som hänt mig!
ibland känns det verkligen som att du är min syster. men du är ju egentligen inte de.
men jag kallar ändå dig för syster!
jag älskar dig. och du vet mycket väl vem du är! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar