söndag 31 juli 2011

Hej!

Nu har jag tid att blogga! :)
har varit typ fullt upp varje dag med massa skojjigt! nej men päsigt iaf! haha
nu sitter jag i sängen, eller sängen o sängen, madrassen på golvet ;)
och smsar! (för ovanlighetens skull) haha

Dessa dagar har vi inte gjort så mycket. har fiskat, solat, badat, och bara päääst! haha, men nu har jag börjat träna lite inför bullingrutten! cyklar till affären varje dag! visserligen är det inte så långt, men det är ju en bit iaf! :)
haha.
i morgon kommer mamma o pappa! :) och mina kusiner. har inte en aning om hur vi ska få plats. men jag har en plats där jag sover och den tänker jag behålla! för har redan bytat en gång och jag tänker inte göra det igen!

nu sitter vi 6 ungdomar i ett och samma rum (vi sover i samma rum) men varsin data och päser! hihih. alla typ spelar men jag är så gullig och tänker på er! ;)

föresten åkte kattungarna idag, eller a det blir ju igår eftersom att kl är över 12 men ändå!:)
tror dom kommer få det super bra!
kommer  lite bilder på dom i ett annat inlägg! kanske ska göra det tidsinställt?

men nu ska jag fixa o tixa lite här på datan, thihi ^^
men ni får ha det så bra så höres vi kanske i morgon om jag orkar gå in :p
puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar