torsdag 14 juli 2011

Hej!

jag vet att jag suger på att uppdatera min blogg just nu. men det finns så mycket annat i livet än att sitta vid datan, eller hur?
men nu när jag sitter i kyrkan hela dagarna kan jag ju kanske skriva lite ;)
men är bara här tills på lördag.
jag har ju jobbat i kyrkan i en vecka nu. och jobbar här tills på lördag som sagt.
det är jätte tråkigt! finns inget att göra. så jag tjänar typ pengar på att sitta i kyrkan och se på film :) rätt gött ändå. men det är lite segt..
jag jobbar halv elva till fyra. men egentligen till halv fem. men vi får den halvtimman. tjänar 50:- timman. så får 300:- om dagen. as nice! 3000:- på dom här tio dagarna! fatta gött eller!!! :D

igår va jag ju i grebbestad men mammi. men det sög! seriöst. det va helt dött. visst det va bara onsdag. men det brukar vara mycket mer folk ändå.. :s helt cp. men fick mig en langos iaf.
och så skulle jag och mamma gå in på röde orm, och så kom vakten och fråga efter lägg.. och jag bara ''men jag är med mamma'' och bla bla.. men kom in iaf, men kunde lika gärna stått på utsidan, för det sög verkligen!

nu ska jag se på film.. vilken vet jag inte än :p
puss o kram!

ljuset av min ena halv släcktes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar