fredag 7 januari 2011

wohow :D

jiiipppiii !! :D
nu är jag nog frisk :D har mått mycket mycket bättre idag :D
så hoppas de är lika bra i morgon :D :D :D

men idag har jag legat i soffan en stund. sen käka jag frukost (yougurt) (stavning??)
sen gick jag ut med en av hundarna (:
efter de gick jag in och la mig igen så låg jag till typ  halv 4 eller nått.
sen gjorde jag salad till kaninerna :) och gick ut med den till dom och så gjorde jag fördigt för aron. eller jag fixa inte maten men de gör pappa :)
och sen gick jag och gav han en morot :) och så bet han mig och då skulle jag smälla till ha lite löst och så hade jag kameran i handen så de gjorde jätte ont :(
sen gick jag in och bytade jacka och gick en kort promenad för att få lite mera luft :)
har gjort jätte mycket idag om man ska jämföra med den gångna veckan :o

jag lägger in lite bilder sen eller i morgon på kaninerna o aron :)
bilderna är inte dom bästa!!!!

pussokram! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar