torsdag 20 januari 2011

skolan

nu sitter jag i skolan. och jag har språkverksta ;)
är hur gött som helst faktiskt, för ´vi ska skriva på våra böcker.
men eftersom vi har vikarie så kan man typ göra vad man vill :p
as gött :)
´har haft dessa lektioner idag:
*so
*svenska
*matte
*engelska
och nu har jag språkverksta,
och sen har jag bara elevens val kvar :D  och då har jag slöjd  (sy) :D

sen bär det av till stallet, och då ska jag mocka, och om jag hinner gå en kort promenad med henne.
men beror som sagt på om jag hinner.
för mamma kommer o hämtar mig, och hon vill hem, så har inte så mycket tid på mig,
men aja, ska ju dit på lördag, så då ska jag ta extra hand om henne :) <3

sen när jag kommer hem ska jag greja o plugga lite :)
men nu ska jag kolla några bloggar o bara päsa runt  på datan ? :D
nejdå, ska allt jobba lita ;) <3

kizz!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar