tisdag 25 januari 2011

dagen

skolan;
*idrott
*matte
*engelska
*språk
*lunch
*so
*no
hur go dag som helst egentligen.. men den ör rätt seg där vid matten.. för då är de engelska efter och ah..
men gött ändå :)

stallet;
käka sedan bytte jag om, och gick ut i stallet och kolla på mocknings tavlan. sen gick jag till lady o gav henne äpple, hon blev jätte glad. sen gick jag o gam shettisarna lite :)<3
sen in i stallet och prata med dom som va dr och så (:
sen mocka jag (för nisse) och sen gosa jag lite med graziana för towe mocka hos henne.
sen drog jag hem.

hemma;
la mig i soffan o kolla på tv, sen käka jag, och sen a jag mig igen. och så tog jag hand om lite saker i typ 5min. sen gick jag o kolla på tv igen.. och sen gjorde jag fruktsallad och sedan åt jag den(a) haha
sen gick jag upp på rummet, o nu sitter jag här :)

kissss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar