fredag 14 januari 2011

dagen

skolan:
hade bild första lektionen. var faktiskt helt okej.
gick rätt snabbt. och vi skulle typ göra några mappar som vi ska lägga våra bild saker i.
och på den skulle man göra en reklam. om sig själv. vad som var typiskt en själv och så. (Y)
sen hade vi no, fast vi hade matte istället. för vi sak ha prov om typ 2 veckoer eller nått sånt.
så då ville lasse att vi skulle träna på de. men vi fick 10 min bensträckare sen fick vi sluta 15 min tidigare!
as soft! :D
sen hade vi lunsch, och då gick jag och åt sen satt jag o prata med felizia och elin en sväng :)
sen hade vi skv. och då städa jag skåpet sen såg vi lite på en film.
sen åkte jag hem :)

och hemma har jag varit med martina. och vi har varit ute och åkt pulka och ätiti korv :D
jätte mysigt!! :D
sen har vi sett på film, djungel george! :D as grym juh! :D <3

men nu har hon åkt hem :(
puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar