söndag 23 januari 2011

jag orkar inte!

jag blir så jävla förbannad!
när ska man få veta att man har riktiga vänner ?
aldrig eller vad ?
att gå folk bakom ryggen, och lådsas vara deras vän är de sämsta man kan göra.
men visst, så som ni behandlar mig ska jag fan behandla er!
bara de att jag orkar inte! alla trycker ner mig, alla!
och allt de dära ''jag finns här för dig hjärtat o blah blah'' de har jag slutat tro på.
eftersom ingen kan visa att man är en riktig vän.
jag kan verkligen inte lita på någon längre.
och man kan vara hatat av så sjuk många, tro mig jag vet.
men man ska fan inte bli hatad om man inte gjort något!

och så fort man kanske har en godispåse eller va fan somhelst som är gott, då är man helst plötsligt populär..
jag hatar sånt. seriöst jag orkar inte mer.
jag tror jag haft en helt äkta vän i mitt liv.
hon fanns alltid där, i regn som sol.

jag har kämpat länge,
men nu orkar jag inte med detta längre,
tårarna bara rinner.
jag somnar med en blöt kudde och jag vaknar med en blöt kudde.

men jag fattar inte vad poängen med att trycka ner folk så dom mår dåligt är.
kan någon svara på de ?
de är ju den man trycker ner som är stark, den som trycker ner gör de ju bara för att verka cool eller för att den den själv mår dåligt.

jag vill här ifrån och börja om.
de är de ända sättet just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar