måndag 17 januari 2011

hej

nu tror jag att jag är frisk ;D wiiie! :D <333333333333
men de ger sig i morgon :)

men förlåt för att jag inte bloggat tidigare idag. men har ju vart i skolan och efter de drog jag ju till stallet ;)
känns så tråkigt att åka till stallet nu när de är så jävla halt och man inte kan rida!!! :(
asså man kan, men jag vågar inre riskera nåt!
men iaf, idag när jag kom till stallet hade jag verkligen jätt bråttom in i husvagnen!!! :D
för de var ju tårtkalas idag! de va verkligen hur mycket kakor som helst och en typ mosetårta! sjukt gott!!
fastnade för en kaka speciellt! så jävla go var den!!!!!! :o helt sjukt! (L)
sen mockade jag och gosa lite med lady :')
sen gick jag och mockade hos graziana och gosade lite med henne :) <3

och ikväll har jag inte riktigt gjort de jag skulle :$ =/
för jag skulle ha spaklat klart på skrubben och sen skulle jag ha gjort lite läxor, men jag har legat vi tv och haft ont i huvet :(
men får göra en massa i morgon istället :) (Y)

okej, detta blev ett ganska långt och ointresant inlägg,
men de ska finnas sånna också :)

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar