torsdag 27 januari 2011

jag veeet

sjukt dålig updt. men har varken orkat eller haft tid.
och kommer inte ha mer tid i helgen.. så ah.
men ska försöka så gott jag kan :)
dagen har vart lite upp o ner då jag vaknade med att jag hade ont imagen.. och de har typ suttit i :(
men de är bättre nu.
men annars har den vart okej, har vart trött bara.
så ska sova nu :)

men drog ej till stallet idag eftersom jag mådde dåligt och hade ont i magen och bajs.
men de va en annan som tog mina boxar, så ska jag ta hennes en annan dag (:
men ska dit på söndag och rida. för har jouren.
men ska se, jag går nog en lååång promend istället :)
bara så hon kommer ut. för hon är så enooormt pigg. och de går typ inte rida henne då.
 för hon måste verkligen bli jobbad med, och eftersom att de är is i padocken så går de ju inte :/
men de löser sig!! :))

nu ska jag sova :)
natti!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar