onsdag 12 januari 2011

att ha en bästa vän...

jag fattar de inte,
känns som att ni gick bakom ryggen på mig.
kollar man på gamla bilder och videos och så, då känns de verkligen så..
allt du och jag hade tillsammans, bara spolades bort.
och de gör så jävla ont.
jag saknar dig mest i hela världen, och skulle kunna göra vad som  helst för att få dig tillbaka.
snäll, kan du inte förstå de ? :'(
jag har sagt de säkert 150 ggr eller nått. och jag vill inte masa de har jag sagt!
men jag vill verkligen ha dig tillbaka.
skaffa nya minen. så jävla underbart hade de varit.
att kunna få ha en allra bästa vän igen.
och jag kan inte täka mig någon bättre än dig.
snälla, kan du inte dra upp mig innan jag faller helt.. ?
att vara två och dela livet med någon är de bästa man kan göra.
jag har inte de, men jag hade. och jag förlorade dig. de gör så jävla ont.
att jag ligger o gråter varje dag för din skull gör jag för att jag älskar dig.
jag kan inte släppa daget.
jag hålelr kvar mig i kanten och hoppas på att du ska komma o dra upp mig.
men just nu känns de som att de aldrig kommer ske...


                    men jag är ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar