måndag 21 februari 2011

varför ska allt vara så orättvist hela tiden för ?

allt är ju seriöst de.. :( jag vill med vara 18 år och ha kört eller bäst hade de ju varit om man var 20. då får man köpa sprit på systemet och man har gått ur skolan och börjat jobba (förhoppningsvis) och då kan man lägga pengarna på sig själv. och köpa sina egna saker. men de är ju SÅHÄÄÄÄÄÄR svårt att vara en ''shoppmänniksa'' när man inte har pengar till de -.- blir så jävla förbannad!!!!

Dagen idag har iaf varit kanonbra!
stod upp typ 11;15 käka frukost och satt vid datan. sen klädde jag på mig och gick ut till kaninerna. och gjorde klart för hästen. sen in och bytte om igen och sen åkte jag till stallet. och där träffa jag madde´, så vi stod och prata en stund, sen mocka vi. när vi va klara med de, hämta vi Sheridan's. sen hämta vi Lokelady, uppe i hennes hage :) och in och borta på dom, och så gjorde vi klart dom och så, sen ut i paddocken och red några varv så jag fick känna av ur pigg lady va och så. men hon va inte alls pigg. elelr inte på de sättet hon brukar vara. men de va ganska skönt! sen efter att vi ridit där en stund så gav vi oss ut på en kort uteritt. och de gick jätte bra. hästarna va så duktiga så :')
och sen hem och gjorde klart allt och släppte ut hästarna i boxarna. sen hem och tog in hästen och gav han mat. sen snabbt in och käka o hoppa i duschen. och gjorde mig klar och drog till mackan :)
där va de sten dött :o haha. men de va rätt gött faktiskt :)
och sen hem och kolla lite på tv och nu sitter jag här :)
men ska snart gå och sova. ska upp tidigt och åka till stallet. sen får vi se vad dagen bjuder  på :)

nu ska jag kolla lite till på datan, sen sova :)
natti, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar