fredag 25 februari 2011

sitter på broders golv..

.. och kollar när dom spelar något konstigt spel :) (broder,palm och charlotte)
as nice ändå :) fast tror dom är gaaaaanska trötta. dom säger inte så mycket.. haha :D
men jag sitter ju och är social med er så jag bryr mig inte  :)))
men nu ska jag göra några tidsinställda inlägg så ni har och kolla på i morgon :)
hoppas bara de funkar! för de funka bara med ena jag har gjort. men de ger sig.
de ser ni om de funkar lixom :) hihi !!

men min dag idag då!  :d
först vakna jag vid typ halv 7. men försov mig och gick upp kvart i 8!! :o
så kom lite sent till stallet, men de gjorde inget så stur va! :)
men iaf, så mockde jag typ 10 boxar, sen grejade jag lite till, och så kloppte jag isas svans, och borsta henne lite :) myyyys!
sen red jag med towe, haha omg! :( va faktiskt ganska läskigt att sitta två på beltina, för hon tar så jäkla långa steg!! :o haha så hon typ drog iväg flera gånger! xd men men. sen kom mamma o pappa vid typ halv 2 eller nått.
så åkte hem störta i soffan för fick jätte ont i huvet. (har ju typ inte sovit ordentligt på flera dagar) men käka lite först och sen gick jag och la mig igen. och siv i typ 1 timma eller nått. riktigt gött, och behövligt!!
sen hjälpte jag mamma med massa saker inför kvällen, sen ut och fixa lite för hästen. sen gav jag stella mat och vatten och gjorde de lite mysigt för henne i hundkojjan :)
sen in hoppa i duschen, och fixa mig och sen kom alla! :)
har varit en jätte trevlig kväll!!  :))
tack alla! :)

kiss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar