söndag 13 februari 2011

Dag 3 - 5 starka minnen + bilder

kan tyvärr inte lägga upp några bilder. men jag skriver 5 minnen iaf :)

1. Helt klart när vi åkte på klassresa till Danmark i 6;an. så jävla underbart.
åkte tifigt på torsdag morgon. och kom hem på söndag eftermiddag/kväll.
hade verkligen riktigt roligt. Oförglömligt!<3

2. Turerna till Långevall på Dofta. går inte att glömma. så underbart mysiga!!<3
red ut i vattnet och hon älskar vatten, så då skulle hin alltid ''plaska'' och då blev ju jag jätte blöt xd
söta bebisen<3

3. Dalarna, sommrarna 09/10. så sjukt underbara. man tröttnar aldrig. där glömmer man tid och rum. man är med människor man älskar (nästan) och bara har de bra. när man åker därifrån längtar man redan tillbaka..

4. När vi åkte till Hagtjärn med klassen i 6;an. underbart!
och när vi åkte dit med kamratstödjarna!<3

5. Hahaha när vi baka pepparkakor hos mormor.jag, min bror och två av våra kusiner. haha så himla roligt.
alla typ va oseriösa och bara barnslade sig xd och min bror gjorde bara bockar. hahaha. och ah. haha så himla roligt.




<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar