torsdag 10 februari 2011

hejsan

allt är så jävla kanon. fast ändå inte.
är sjuk förkyld och har feber och skit.. :(
känns iaf som att jag har feber. ¨
har vart världens bästa torsdag på hur länge som helst verkligen!
förts hade vi typ en timmas lektion sen drog alla 8or till Futura och kolla på en föreläsning.
rikigt bra! så prata han om sog själv. och sengick vi runt i grupper.
och så fick vi svara på frågor. haha och sen samla dom inte frågorna och sen drog han 5 lappar om vilka som skulle vinna en av hans böcker.
haha och jag vann en!!!  :D fan va glad jag blev!!!!!
hahaha puss på mig för att jag van! :D
kommer kasnke en bild ikväll på mig och boken! :D

kiss. <3
























color me im lost in you <e
haha va tvungen att skriva låten här.
för angelica sa att den va bra :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar