söndag 20 februari 2011

Dag 10 - En person jag saknar riktigt mycket!

saknar nog väldigt många... men kommer inte pånågon som är riktigt extremt just nu..
men saknar mirja.. henne saknar jag verkligen hela tiden.
även om jag är med henne, så saknar jag henne. för ett år sedan var jag livrädd för att jag skulle förlora henne.. och nu, ett år senare sitter jag här och har förlorat henne.
usch detta är så jobbigt att skriva. nu faller tårarna.
men mirja är nog den bästa vännen jag någosin har haft. och jag ångrar inte en minut med henne!
alla våra otroligt galna minnen.. men jag tror aldrig du kommer förstå hur mycket jag varkligen älska dig.. eller hur mycket jag älskar dig!!
jag sa då, att jag skulle älska dig vad som än händer! och de gör jag fortfarande.
jag älskar dig av hela mitt hjärta!<3





tiden med dig var bäst!
älsar dig mirja de bruin!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar