onsdag 9 februari 2011

skola, konfa, trafikskolan, bugg

oj oj OJ! vilken dag de har varit!! :o
hahaha helt galet.
först skolan.;
*syslöjd<3333333
*idrott (tandläkaren)
*svenska
så såg dagen ut. va hos tandläkaren på idrotten så ah, va ju inte med.
asså jag ÄLSKAR verkligen syslöjd. så jävla underbart! :)
men ah,
sen va de konfa, och där va de lika kötigt som vanligt.
sen trafikskolan. haha ganska gött ändå. älskar verkligen folket (L)
och sist men inte minst buggen ! :)
så jävla kul är de!
sofie kom och hämta mig i tanum vid typ 17;50 eller nått.
så drog vi till buggen. och vi var där typ 18;10. haha så va där typ 1 timma innan vi börja.
men vem bryr sig ? inte jag iaf.
så vi satt o kolla på dom små när dom dansa. haha och sen va de våran tur. haha omg!
bugga ju fan med samma personer hela tiden idag typ xd (Y)
men jag bryr mig inte. haha
sen satt vi och kolla på dom andra i typ en kvart eller nått. sen drog jag och sofie hem .
fast drog te rasta först för sofie skulle ha mad!
sen drog vi hem.
så de har varit en underbar dag. om jag bara hade varit frisk -.-
hatar att vara förkyld.

i morgon blir de stallet. så blir en dålig updt i morgon med.

kiss.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar