torsdag 24 februari 2011

en heelt underber dag!!!

asså shiit jag trodde aldrig jag skulle bli såhääär nöjd med dagen!
den har verkligen varit bäst!
ändå har de inte hänt så mycket spciellet.

såhär har min dag varit;
mamma väckte mig vid 8. och då kom hon och pappa in med frukost och paket :))
så gick ner och käka upp den. för orka inte ligga kvar i sängen.
sen låg jag i soffa i några timmar och jag mådde inte så jätte bra.. så tog de bara lungt :)
sen efter typ 2-3 timmar så gick jag upp och la mig i sängen och satte på datan och kolla på film! :)
mysmys!! :D sen när jag kollat klart på den, så gick jag ner, och bakade hvreflarn, dom blev sådär. skulle vart inne i ugnen en stund till, men jaja ;p sen gick jag ut, . och gjorde klart för aron, och gav kaninerna mat :) sen gick jag in och tog en macka och kolla lite på tv, sen upp i duschen sen fixa jag mig, eftersom att jag skulle tille trefikskolan och sen direkt till buggen :)
på trafik skolan så gjorde vi typ ett test, så vi skulle kolla hur mycket vi kunde osv. gick faktiskt rätt bra :) hade rätt på nästan alla :)
sen gick jag till konsum och då köpte jag ett busskort och ladda in pengar på de.
sen köpte jag bröd också :p haha.
sen ´satt jag och väntade på zia  inne på konsum eller där. (ni vet ?) och då kom totte, pontus, andreas och någon mer. så köpte totte en plopp till mig, haha så söt :'')
sen sist men inte misnt, BUGGEN! de va nog något av de pinsamaste jag varit med om haha.
men så jävla roligt va de ändå :) när vi hadde dansat typ 3-4 låtar så pausar Örjan musiken, och säger ''vi har ett födelsedagsbarn här idag. frida! och hon blir 15 år.!!'' haha och så sjöng alla. och de va min gulliga broders fel, för han påminde Örjan. haha. men jaja. inget att göra åt. en kul grej! :)
sen dansade vi vidare och de va massa som sa grattis! sen när våran danskurs var klar satt jag kvar coh kolla på den efter. och dom är så jävla störtsköna i den gruppen xD haha seriöst! älska!<3
men så dansade jag med tre killa från den gruppen. haha de gick väl sädäääär. haha. dom kan ju så sjukt mycket mer än mig!!
men haha, sa jag att jag dansa med min bror också?     nej jag tror inte de. men jag dansade iaf med honom. och då msåte han ju kasta runt mig. haha man blir seriöst as rädd :o men lite kul är de allt :p haha.
och efter buggen bar det iväg hemmöver. åkte till några för att mamma och pappa va där. så vi åkte med dom hem. men har varit en helt underbar dag!!
tack alla!

utan er, klarar jag mig inte! ni ger mig alltid ett leende på mina läppar!<3

och de jag fått. har ju inte fått något typ. men önska mig inget större så..  haha ja ?
men fick;
*ridkängor :)
*pengar
*biljett till göteborgs horse show! :D
*och en annan liten grej :) ahah. kan inte riktigt förklara. haha.

tacck så jätte mycket allihopa!
puss på er!<3

och föresten. den dära dag saken jag skriver. jag laddar upp båda i morgon. för orkar inte nu. ;)
kiss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar