tisdag 15 februari 2011

sorry

jag vet att jag inte bloggat idag.. mer än den dära ''dag 5'' saken.
men de gjorde jag ju precis.
mamma har lämnat in min data idag bara för att den cp;a!
så for hoppas jag får tillbaka den nu i veckan!
börjar gråta annars :(

men men. dagen har vart rätt chill.
hände inget speciellt i skolan egentligen..
de är ju kärleksvecka nu. och då är de ju temadagar. och idag var de djurtema. och jag va katt .
för de va enkelt.
och i morgon är de 80tals tema. och jag hänger med där med! ;D
sen på torsdag är de pyamasdag!:D bästa på heeeela veckan!
och på fredag är de disco :)
så de är jävligt chill faktiskt :)
och så är de massa schema ''brytningar''
as pääääs :D

men nu ska jag snart gå upp och sova.
ska läsa lite bloggar först :)

puss, vi höres i morgon :)
ingen bugg i morgon ju :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar