onsdag 21 december 2011

så otroligt känslig

jag hatar att jag är så otroligt känslig! 
en häst på ridskolan har nu vandrat vidare till dom livs gröna ängarna.. och jag har inte varit på ridskolan och träffat den hästen på jätte länge. och jag har aldrig haft bra kontakt med den hästen heller.. men ändå så blir jag jätte ledsen.. känns jätte konstigt.. 
hoppas hon har det bra i alla fall! 
vila i frid peja <3


dagen dag har varit päs! kort dag i skolan och vi har såklart inte gjort något vettigt!
men iaf. när jag kom hem så.. sov jag..
sen åkte jag o bastade med mamma! :)

Längtar faktiskt tills i morgon. julavsluting! ÄNTLIGEN!
ska bli roligt!
Sen efter skolan ska jag fixa massa här hemma och göra massa! sen får jag se vad som händer!
men ska bli skönt med jullov!

men nu ska jag ta fram kläningen!
puss o kram o godnatt på er! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar