tisdag 20 december 2011

le mot världen, så ler värden mot dig

tjabba! vart på torp idag ju! så tog ledigt ;) kändes jätte onödigt att åka till skolan idag faktiskt.. för första lektionen såg vi på ''film'' andra lektionen hade vi HK, men fick slita en timma tidigare, och då hade vi tre timmars rast. sen skulle jag vart med på so;n i 10 min, men hade ingen lärare, så då fick de bli vikarie, men hon/han kom inte förens en halvtimma senare och då hade jag redan dragit ;) så ja, helt onödig skoldag!
men men.. kom hem halv tre, och då kom carro, så drog vi till torp! och jag har verkligen haft jätte trevligt!
hon är så go den bruden asså! haha, och vi fick världens skratt-anfall på H&M.. haha omg. men aja.
fick köpt massa julklappar. och de va ju de som va meningen;)
kom hem typ 5 över 8. sen dess har jag legat i soffan.. haha jag är helt slut.. skulle ha sovit för en timma sen, men va tvungen och fixa massa saker på datan..

i morgon vet jag inte vad som händer i skolan, men det märker vi ;)
ni får ha det så bra!!
puss på er!

tyvärr tog jag ingen bild på oss på tor när vi va så hiiiiiimla fina.. haha
men i får överleva;)

godnatt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar