torsdag 15 december 2011

omg.. förlåt!

Hej alla läsare! Asså ni anar inte hur mycket jag älskar er! ni följer bloggen och jag har inte en uppdaterat..
bäst är ni !<3

Men livet knallar på! jag lever, och jag mår väl bra. trött som ett as! men någon får ju vara de med!
jag hatar skolan mer än allt annat på hela denna jord just nu!
vill bara vara kvar hemma och sova!

Kan ju inte påstå att de hänt så jätte mycket det senaste.
mamma och pappa har ju varit utomlands.. så jag har varit hemma med min bror. fast han kunde åkt han med! han är bara jobbig(a)
men iaf. denna veckan i skolan så har det varit lucia tåg och linnéa blev lucia!:)
men de är väl de som hänt?
eller ja just de! det har ju varit showbiz uppvisning! asså det finns inga ord! så duktiga!
och började gråta när världens bästa maria sjöng sin egna låt! :') så sjukt duktig är hon!
sen får jag ju skryta om Lisa som va riktigt duktig! och Emma va också jätte duktig! älskar den bruden asså! hon är grym! sen va Matthew också helt ordlöst bra! puss på dom! <3
alla va bra men dom hade något extra !<3

Men nu sitter jag i köket och här har jag suttit sen jag kom hem.
Mamma o pappa är hemma om jag inte har sagt de. haha  och pappa har seriöst köpt världens bästa mössa till mig! så grymt skön och fin! och så fick jag en jätte ful också.. haha fast den va cool! så den ska jag ha på julafton! :p

I morgon ska min klass ha disco för massa barn. men jag kan inte vara med.. eller asså jag kan. men då får jag vara i tanum hela kvällen vilket jag inte kan. för mamma o pappa åker till göteborg och då komme rinte jag hem plus att jag måste ta hand om djuren! så de går inte riktigt ihop.. men men så är det tyvärr ibland..

nu ska jag inte sitta här mer. eller jo de ska jag. fast ska göra glasyr till min pepperkaka. sen ska jag se på film tror jag!;)
men vi hörser kanske sen!:)
puss på er <3

bild som Matilda(Martinsdotter) tog i kyrkan!
riktigt duktig är hon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar