måndag 1 november 2010

hej :D

så, nu ör jag hemma efter in låååång dag i stallet !!
har även vart på mackan, därför blev de sen bloggning.
men men, ni lever väl ? :D

red lady förut, men när jag gick ut i padocken (stv) visade de sig att hon va lite halt, så sprang med henne, sen gick jag en jätte kort promenad. men sen kom bea, o då sprang jag på gången, sen tyckte bea att jag skulle rida så hon fick se hur de åsg ut då. men hon såg inget så jag fortsatte rida. :)
men skritta o trava bara :)
sen gjorde jag iordning för lady o massa :)
sen efter en bra stund kola jag på klockan o då va de typ 2timmar kvar tills jag skulle hem..
men snällaste bea sa att jag kunde få rida nisse också!! :D suuuppppper !!! :D
men eftersom han inte gått på ett tag så blev de inget avancerat.
så jobba han lite på volten, (han gick jätte fint) också gjorde jag lite tempoväxlingar. behövligt!
han va verkligen jätte pigg!
men sjukt kul har de vart idag iaf!!
ska börja hyra lady på halvtid, så tror de kommer bli toppen kul! (tror o tror, vet!!)

men nu sitter jag i soffan o ska snart gå upp o lägga mig :)
ska till stallet i morgon med, så vet inte när jag bloggar i morgon, men de ser ni ju :)

puss på er!



                                                      LADY,<3
                                          NISSE,<3  filizia som rider :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar