söndag 21 november 2010

hahah

hahha, broder hade fest igår.
de skulle egentligen bara  vara han och en till. men de blev visst jätte många!!
haha xD
så jävla roligt! haha. jag satt inne på mitt rum vid datan. och så kom elias in. o han va där ganska länge.
sen så gick han.. och så efter en 3kvart typ så kom johanna och sara, och senare kom elias igen.. så ropar typ marcus : elias låt bli min tjej!!
hahaha fan va jag garva!
sen så a gick kvällen jätte fort! och så kom johanna o sara in tll mig igen. och då ropa jag på marcus för jag fick se han.. och då kom han, och så la han sig i min säng. haha och typ göra! nej men a.
haha han är bara för go!! <3
sen så fortsatte kvällen vra rolig!!! :D
sen skulle alla åka helt plötsligt :o
haha, så då vette fan vart dom åkte men..  men typ halv 3 inatt vaknar jag av att palm står och kollar på mig.. och du skulle han sova hos mig :s
haha o de gjorde han. lite crezy. men men. haha.
orkar inte skriva mer... detta va typ hälften av allt som hände :s xD

nu städar jag på brors rum, och ska nog till nordby sen :D <3

puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar