måndag 1 november 2010

godmorgon alla :D

godmorgon alla bloggläsare :D
nu har jag vart vaken i typ 20min elr nått.
har smsat bea, och de blir att provrida lady idag (:
så ska ner o äta lite, usch inte alls hungrig men aja :p
sen ska jag fixa lite o så, sen ska jag o pappa åka, men ska typ göra några ärenden innan jag åker till bea, för måste ha spån o så. men inget kul för er o veta.
men nimåste komentera, om te.x va jag kan skriva om, eller om ni vill att jag sak lägga upp massa bilder elr vad somhelst.
inga frågor är dumma och inga förslag är dumma (:
kommer inte att blogga under dan tror jag, för blir nog hos bea nästan hela dagen, beror på när jag kommer dit, men blir ingen bloggning iaf.
tyvärr.
men bloggar nog ikväll (:

puss!


älsakde hästen, lokelady<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar